فرهاد وشیرین




















*چشمهــــــــــآی بارانــــــــــــی*

 

نمیدانم" فرهاد" از چه می نالید؟؟؟اوکه تمام زندگی اش" شیرین "بود



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت0:18---7 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:

روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن

اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


ღشمیم عشقღ
ساعت14:10---14 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


میلاد
ساعت0:41---14 مرداد 1392
سلام وب خیلی زیبای داری♥به منم یه سری بزن نظر بده♥اگه دوست داشتی منو با اسم عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد بگو با چ اسمی لینکت کنم منتظرتم♥♥

ღشمیم عشقღ
ساعت17:10---13 مرداد 1392
سلام اجی لعیا من لینکت کردم تو هم منو با اسم شمیم عشق لینک کن بووووووووووووس عسیسمممم بای

ღشمیم عشقღ
ساعت23:52---30 تير 1392
سلامممم اجی لعیا وب خوشملی داری بهمنم سربزن اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیمم منو با اسم شمیم عشق لینک کن بهم خبر بده با چ اسمی لینکت کنم بوس بای اجی جونمممممممممم

alireza
ساعت1:32---6 تير 1392
رو ساحِل سُرخ دِلِت اسم کَسـﮯ رو حـَـک نَکن







بـﮧ اینکـﮧ مَن دوسِت دارم حَتی یـِﮧ ذَرِه شـَـک نــَکن







هَنوز یـﮧ قـَطره اَشکـِتو بـﮧ صَد تا دَریــا نِمـﮯ دَم







یـﮧ لَحظِـﮧ با تو بودَنو بـﮧ عُمرِ دُنیــا نِمـﮯ دم







هَمین روزا بــِخاطِرت بـﮧ سیمِ آخـَـر مـﮯ زَنَم











قِصِـﮧ عاشِقیمونو تو شــَهرِمون جــار مـﮯ زنم









منا
ساعت16:56---31 خرداد 1392
قصه از اونجا شروع شد كه ...



گفت : اگه دوسم داري ثابت كن



گفتم : چجوري؟



تيغ و برداشت و گفت : رگتو بزن



گفتم : مرگ و زندگي دست خداس .



گفت : پس دوسم نداري



تيغو برداشتم و رگمو زدم .. وقتي داشتم تو اغوشش جون مي دادم ..



گفت : اگه دوسم داشتي تنهام نميذاشتي

سلام اجی لعیا خوبی وبلاگت نازه به منم سربزن اگه موافقی هم دیگه رالینک کنیمممممممم بوووووووووووس


alireza
ساعت2:17---30 خرداد 1392
هیچ وقت دل به کسی نبند...











چون این دنیا اینقدر کوچیکه که توش 2 تا دل کنار هم جا نمی شن...!!







ولی اگه دل بستی,هیچ وقت ازش جدا نشو ...!







چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه پیداش نمی کنی!!



alirezap1710
ساعت13:30---29 خرداد 1392
لینک شدی

تنهای شیطون
ساعت20:19---28 خرداد 1392
لینکت کردم لیا جونم تو هم منو لینکوووووووووووووووووووووون عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ساعت 16:7 توسط لعيا:




Design: Bia2skin.ir